Communicatiemanagement op adverteerderscongres

Sander Verniers
Published on Monday 101101
Het 3e jaar Communicatie-management trok naar het congres van de Belgische Adverteerders, de UBA Trends Day.

Op dit marketingcongres van de Unie der Belgische Adverteerders (UBA) gaat het over de nieuwste trends in de reclamewereld. Daarnaast krijgen adverteerders tips over hoe ze efficiënt kunnen communiceren om het rendement van hun investeringen te maximaliseren. Het congres dient echter niet alleen om nieuwe inzichten te vergaren maar vooral om te netwerken met collega's van andere bedrijven. De UBA Trends day is een mierennest van marketeers op zoek naar relevante contacten. Voor studenten is het eerder de perfecte gelegenheid om te lobbyen voor een leuke stageplaats.

Dankzij onze pro-actieve houding in het verleden tegenover de UBA was de EhB de enige uitgenodigde school.  Het contrast met studentencongressen was dés te groter (tot ieders tevredenheid vooral op het vlak van catering).

Graag zou ik in de toekomst nog teruggaan naar dit congres, deze keer hopelijk zonder naamkaartje met de grote letters 'STUDENT' erop.

Hieronder kan u een filmpje bekijken met enkele impressies van de UBA Trends Day.

 

 

Film UBA 07/10/10